A Magyar Nagydíj történetének első esős versenye volt tavaly, és ez Jenson Buttonnak is egy “elsőt” jelentett: a brit pilóta elétében először állhatott a dobogó legfelső fokára a Forma-1-ben.

Az idei Honda azonban olyan rossz, hogy nemhogy az elsőség, de még a pontszerzés is inkább csak a vágyak körébe tartozik. Button elemzése a pályáról – az esélyekről való hallgatás beszédes!

“A Hungaroringen elég fárasztó a kör, nincs lazítás, nincs lehetőség pihentetni az ember kezét, állandóan kapaszkodni kell a kormányba. Bár tavaly kivételesen esős volt, a Magyar Nagydíj tipikusan forró, a viszonylag alacsony átlagsebesség miatt pedig kisebb a légáramlás a pilóta körül, így nem nagyon lehet hűsölni. Komoly fizikai megpróbáltatást jelent” – meséli Button.

A másik hondás, Rubens Barrichello bízik az általa a múlt héten Jerezben kipróbált aerodinamikai újításokban, előrelépést remél, mint mindig:

Az idei autó nem sokra jó

Az idei autó nem sokra jó


“A hétvége forró lesz, talán a legforróbb Magyar Nagydíj. A jerezi teszt jó alkalom volt arra, hogy felkészüljünk a körülményekre, mind emberileg, mind az autó tekintetéban. Az új fejlesztéseink beváltak a teszten, úgy tűnik, hogy javult a teljesítményünk, majd kiderül, hogy mennyire tudjuk ezt átvinni ezt a Hungaroringre. Volt már néhány jó versenyem itt, győztem 2002-ben, és dobogóra is kerültem még párszor. Várom, mert szeretem ezt a pályát” – mondja a veterán brazil.