Az egyetlen gumiszállítóra való átállás Flavio Briatore szerint a Renault-t érintette a legérzékenyebben. A 2007-es idényben már az összes csapat Bridgestone gumikon fut, mivel a francia gyártó, a Michelin, az eredetileg tervezett 2008-as dátumnál egy évvel korábban vonult ki a Forma-1-ből.

“Kezdettől fogva tudjuk, hogy hátrányban vagyunk. Abban a pillanatban, amint a Bridgestone-ok felkerültek a 2006-os autónkra, a McLaren azonnal gyorsabb lett nálunk. A mi autónk annyira összhangban volt a Michelinnel, hogy ezzel mi veszítettük a legtöbbet” – mondta a csapatvezető a futam után. “A mai teljesítményünk rosszabb volt annál, mint amire számítottunk” – tette hozzá.

Pat Symonds, a Renault főmérnöke sem volt elégedett. Bár csapata és a Ferrari közötti különbség megfelelt a vártnak, a McLaren és a BMW esetében viszont meglepetést hozott a hétvége: “Úgy gondoltam, hogy a BMW-knél jobbak leszünk, de nem vertük meg őket” – nyilatkozta.

“A legfontosabb most kielemezni azt, hogy az erőforrásokat hogyan fordíthatjuk a különbség csökkentésére. A következő hét ezzel az elemzéssel telik majd. Malajziában a verseny előtt lesz egy háromnapos tesztünk, kisebb új elemek is érkeznek majd, tehát dolgozni fogunk” – ismertette terveiket Symonds.