Érdekes kérdést vetnek fel egyes szponzorok a Forma-1-ben, hiszen bár a technológia áll a középpontban, azért mégiscsak sport az F1. Dohány- és alkoholreklámok tűnnek fel olyan versenyautókon, melyeket kiemelkedően fitt sportolók irányítanak.

Mivel a Johnnie Walkert is gyártó Diageo cég vezetői és marketingesei is teljesen tisztában vannak az alkoholfogyasztás és az autózás ellentétességével, életre hívtak egy 3 millió euró értékű felvilágosító kampányt. Mindeddig hiányzott azonban a zászlóvivő, a program központi figurája. Na, ő lesz Mika Häkkinen.

A finn versenyző 1998-ban és 1999-ben is elhódította a Forma-1-es világbajnokság trófeáját, így nemcsak híres, de kellően hiteles is. Másfelől pedig, ahogy földije, Kimi Räikkönen, Häkkinen sem vonakodik egy jó italtól. Ám Häkkinen feladata, hogy az embereket felelősségtudatos italozókká tegye.

Korábban a pilóta egy szimulátoros teszten vett részt a McLarennél, amely a Forma-1-es alkalmasságát vizsgálta. Egyesek úgy vélték, még feltűnhet a wokingi csapatnál mint pilóta. Ám az igazság az, hogy a 2007-es gyári Mercedes közül kapná ő az egyiket a DTM-ben, persze az is igaz, hogy a többiekkel ellentétben még nem írta alá a szerződését.

Ron Dennis a McLaren vezetője elmondta, hogy elképzelhető, hogy szerepet kap a csapatnál, miután nagyon lelkesen tért vissza hozzájuk az idei utolsó, brazil futamon.