MultiAir

2010. október 30. 07:00

Inkább gyártanának elektromos 500-ast

Nem eszik keveset, vibrál, fura a hangja és kellemetlenül fuldoklik háromezer alatt. Ez a motor nem a józan ész, hanem az olasz virtus és a beteg fogyasztásmérési szabványok szülöttje.

2010. május 26. 08:00

Punto Evo: kicsi, olasz és 135 lóerős

Először az Unóból Punto lett, majd sok-sok évre rá a Puntóból kifejlődött a Grande Punto, aztán a Punto Evo. A renováláson átesett olasz kisautóban a legújabb motortechnikát teszteltük Trabarna, azaz Lóránt Barnabás közreműködésével.

2010. május 7. 17:00

Teszt: Alfa Mito QV, 170 LE

A négylevelű zöld lóhere az Alfa Romeo jelzése, amit különösen sportos, különösen izgalmas autói számára tart fenn. A 170 lóerős Mito Quadrifoglio Verdétől egyik jelző sem vitatható el.

2010. február 19. 11:00

Jön a kéthengeres autó

Nyártól már kapható lesz a Fiat legújabb motorja, a TwinAir. A motor érdekessége, hogy csupán kéthengeres. Ez lesz az egyetlen ilyen jelenleg Európában.

2009. november 14. 10:30

Egy olasz autó a Toyota előtt?

Négy év után a Punto ismét nevet vált. Az eddigi Grande Puntóból Punto Evo lett, az evolúció jegyében. Az olasz kisautó hamarosan gazdaságosabb és erősebb új motorokkal lép piacra Magyarországon.

2009. október 5. 17:00

Repülőgép-anyahajóról rajtol az új Punto

Új arcot, belsőt, motorokat kapott a Grande Punto. Nem lenne nagy dolog, de a Fiat ért hozzá, hogy lehet az ilyesmit naggyá tenni. Például úgy, hogy a bemutatót egy 244 méter hosszú hadihajón tartja.

2009. szeptember 21. 08:00

Dolce Vita: Alfa Romeo MiTo

Sokatmondó ígéretek: takarékosabb, zöldebb üzem, nagyobb erő és nyomaték. Az Alfa újfajta, MultiAir motorjai közül az erősebbeket próbálgathattuk a baloccói tesztpályán.

2009. június 16. 09:00

Új benzinmotorok az Alfánál

Három új turbómotorral bővül az Alfa Romeo kínálata. A MiTóba kerülő MultiAir motorok erősebbek hagyományos társaiknál, ugyanakkor fogyasztásuk és károsanyag-kibocsátásuk alacsonyabb.

Lopás miatt pereskedik a Google-cég

Ipari kémkedés, ellopott találmányok: az autonóm mobilitási piac sem a tiszta lelkű Grál-lovagok játéktere.

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

Lemondott a világ egyik legbefolyásosabb autóipari vezetője

Carlos Ghosn a Renault-fúzió óta vezeti a Nissant, de áprilistól másnak adja át helyét a japán vállalat vezérigazgatói posztján.

A legerősebb Porsche … egy hibrid szedán!

680 lóerős rendszerteljesítmény, 310 km/óra végsebesség, 2,9 liter/100km átlagfogyasztás: a Panamera új csúcsmodellje a Turbo S E-Hybrid.

Luxus-Passatot épít a Volkswagen

A Passat fölé pozícionált kupélimuzinnal kecsegtet a Volkswagen. Az Arteon prémium középkategóriás termék lesz, ha úgy tetszik, az Audi A5 Sportback házon belüli konkurense.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

F1: Hamilton aggódik az előzések miatt

Lewis Hamilton bízik benne, hogy a mérnökök tévednek, és az új szabályok nem nehezítik meg az előzéseket.

F1: Pályán a Mercedes új autója

A Forma-1-es címvédő Mercedes AMG csütörtök délelőtt pályára küldte 2017-es modelljét, a W08-ast Silverstone-ban.

F1: Soha nem látott lépést tett előre a Mercedes

A riválisok számára rossz hír, hogy a Force India szerint akkora lépést tett előre a motorjával a Mercedes, mint még soha.

F1: Az első videó az új Mercedesről

Magyar idő szerint 13.10-kor kezdődik a Mercedes 2017-es autójának bemutatója, de a csapat már kitett egy videót a Twitterre.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.