motorok

2016. december 16. 10:30

Ezzel a döntéssel nagyot hibázhatott az F1

Az egykori csapatfőnök Ross Brawn szerint nem biztos, hogy a Forma-1-nek jó, ha szoros kapcsolatot akarnak a gyártók az utcai technológiákkal.

2015. május 17. 07:00

Szent őrület, avagy a gőzmotorok világa

Szerencsére rengeteg megszállott akad világszerte, akik szabadidejüket valamilyen régi gép életben tartásának, életre keltésének szentelik. Esetünkben gőzmotorokéra.

2014. április 29. 17:15

Újabb motoros menekült meg a haláltól

Több mint 200 km/órával csapódott a Mazda hátuljába, ezt hogy élhette túl?

2013. február 27. 12:30

F1: A Renault a jelenre is gondol

A Renault azt ígérte a motorpartnereinek, hogy nem fognak spórolni a V8-as erőforrásaikon, annak ellenére, hogy hatalmas munkát fektetnek a 2014-es motorjuk fejlesztésébe.

2011. július 27. 11:30

F1: Motorjubileum a Hungaroringen

Mint arról a vezess.hu is beszámolt, Jenson Buttonnak a Magyar Nagydíj lesz a 200. F1-es futama, Nico Rosberg a századik GP-részvételét ünnepli. De a hungaroringi futam technikai mérföldövet is állít: ez lesz a 2,4 literes, V8-as erőforrások 100. nagydíja.

2011. július 21. 16:35

F1: Garantált fordulat, garantált hangerő

Percenként 15 ezres fordulatszámot írt elő az FIA a 2014-től érkező F1-es motorok számára. Ezzel a szövetség garantálja, hogy a motorok nyomatéka mellett a hangjuk is rendben legyen.

2011. július 6. 18:30

F1 V6 turbó? Ez jól hangzik!

Több Forma-1-es szakember is megerősítette, hogy a 2014-től bevezetendő 1,6 literes, V6-os turbómotorok hangja nemcsak a sportág szerelmeseinek, hanem a bennfenteseknek is tetszeni fog. Mindenki megnyugodhat.

2011. június 28. 12:35

Orruknál fogva vezette az F1-es csapatokat az Audi

A Red Bull főtervezője, Adrian Newey elárulta:kizárólag az Audi igényei miatt erőltették a soros, négyhengeres motorokat. A Forma-1-es Bizottság csak azután szavazta meg a V6-os turbómotorok bevezetését 2014-től, hogy a Volkswagen-konszern ígéretei ellenére visszalépett.

2011. június 23. 16:30

F1-es motorváltás: jó döntés, rossz időben?

A Forma-1-es Csapatok Szövetsége (FOTA), illetve a McLaren vezetője, Martin Whitmarsh elégedett a 2014-től érvényes új motorszabályozással, de elismerte: az időzítés lehetett volna szerencsésebb is.

2011. június 22. 11:30

Boszorkányüldözés folyik a Red Bull ellen?

A Nemzetközi Automobil Szövetséget kritizálja Helmut Marko, amiért az FIA minden eszközzel fel akarja számolni a Red Bull fölényét a gázrávezetéses diffúzor betiltásával. Az RBR szaktanácsadója szerint Vettelék átmenetileg lassulni fognak, de hamarosan visszavágnak.

Morbid: El akarták lopni a Ferrari-alapító maradványait

Az olasz rendőrség kedden közölte, hogy sikerült meghiúsítaniuk a néhai Ferrari-alapító, Enzo Ferrari földi maradványainak ellopását. Váltságdíjra utaztak a reménybeli sírrablók.

Nagy lebukás, tényleg sok a magyar gyorshajtó

A vezetési hibák 36 százaléka gyorshajtásból fakad, de toplistás a hirtelen fékezés és a motor túlpörgetése is.

Jön a 30-as korlátozás lakott területeken?

Violeta Bulc, az Európai Unió közlekedésért felelős biztosa szerint érdemes lenne szigorúbban korlátozni a sebességet lakott területen.

Harmadik üléssort kap a Honda CR-V

Az új generációs Honda CR-V fedélzetén mostantól akár heten is utazhatnak. Egyetlen bökkenő van csupán: a sokszemélyes verziót csupán egy piacon forgalmazzák.

F1: A Merci-főnökön röhög az egész internet

Toto Wolff beindította a mémgyárakat az Ausztrál Nagydíjon bemutatott asztalcsapkodásával.

Videó: Ilyen közel voltak a nézők Vettel Ferrarijához

Sebastian Vettel melbourne-i fedélzeti kamerás felvételéből látszik igazán, mennyire veszélyes volt, hogy a nézők már a levezető körön a pályára rohantak.

F1: Lewis Hamilton önéletrajzi filmet tervez

Nem lát megfelelő színészt, ezért önmagát alakítaná.

F1: Bahreinben dől el, mi is van az előzésekkel

A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner szerint meg kell várni a Bahreini Nagydíjat az előzésekkel kapcsolatos végleges elemzésekhez.

F1: Vérfürdő készül a középmezőnyben

Az első három csapat kiléte világos, de a best of the rest pozíciójáért 2017-ben öldöklő csata folyhat a Forma-1-es középmezőnyben. Ki van előrébb, ki bírja tovább a fejlesztési versenyt?

Tarlós téved – visszaszólt a bírságoló közteres

Több ponton vitatja a főpolgármester állításait az autósokat személyenként akár tucatnyi 50 ezres bírsággal nyakon öntő közteresek főnöke.  Tarlós szerint ne fizessenek, az ügyvéd szerint ez butaság.

F1: Nem a trükkös futómű csinálta ki a Red Bullt

A Red Bull szerint a felfüggesztésekre vonatkozó új szabályoknak nincs közük ahhoz, hogy a csapat a Ferrari és a Mercedes mögé szorult az Ausztrál Nagydíjon.

F1: Ő lesz Räikkönen utódja?

A Ferrari korábbi csapatfőnöke szerint megvan, kire cserélhetné a veterán Kimi Räikkönent a Ferrari 2018-ban.

Használt hibrid buszokat vásárol a főváros

Újra visszatérhetnek a hibrid buszok Budapestre, igaz, ezek használtak lesznek és csak szóló kivitelűek.

F1: Alonso még öt évig maradhat?

A McLaren-Honda jelenlegi versenyképessége mellett az sem lenne meglepő, ha Fernando Alonso féltávnál kiszállna, de a wokingi csapat főnöke azt reméli, sokáig marad még a kétszeres bajnok spanyol.

Lauda: Bottas máris bizonyított

A Mercedes-csapat elnöke az Ausztrál Nagydíj után úgy látja, hogy jól választottak Valtteri Bottasszal, a finn elődje, Nico Rosberg szintjén van.

Ezt a vizsgát soha nem fogja elfelejteni egyik tanulóvezető sem

Amikor az oktató közli, hogy a vizsgán egy másik autót fognak vezetni, már ott elkezdődik a para, aztán meglátják milyen autó, és picit kikészülnek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.