Italdesign

2017. március 13. 10:00

Új Repülő Autó készül, illetve dehogy készül. De azért megnéztük!

Az Italdesign egy hatalmas blöffel és egy látványos szupersportkocsival zseniálisan lopta el a show-t Genfben.

2017. február 16. 11:00

Autógyártásba fog az Italdesign

Formatervező stúdióból szeretne autóépítő műhellyé avanzsálni az Italdesign. Már kész a logójuk, és hamarosan bemutatják első modelljüket.

2013. augusztus 7. 10:00

Egy zseniális elme látomásai

A legendás formatervező, Giorgetto Giugiaro, ma ünnepli a 75. születésnapját. Ennek tiszteletére összeállítottunk egy válogatást munkáiból.

2013. február 23. 08:00

Mivel járunk majd az özönvíz után?

Ha nem lesz több szárazföld, akkor sem kell lemondanunk kedvenc márkáinkról. Yacht az Aston Martintól, vitorlás a Peugeot-tól, jetski az Auditól, és néhány kakukktojás.

2011. február 23. 08:00

Lebuktak a jövő Volkswagenjei

Mit kell tennie egy autógyárnak, ha biztosan le akarja buktatni valamelyik még titkos modelljét? Elég, ha levédeti az Európai Szabadalmi Hivatalnál és az iratokhoz csatolja a szükséges fotókat. A Volkswagen új modelljei sem úszták meg.

2010. május 25. 16:30

Csúnyák a Volkswagenek?

Úgy tűnik, a Volkswagen-csoport vezetése nem elégedett a saját formatervezőivel, hiszen megvásárolta az olasz Italdesign stúdiót. A jövőben Alfák és Fiatok készülnek Wolfsburgban?

2010. február 12. 12:15

Villanymini a Protontól

Egy kisautó-tanulmányt mutat be a Genfi Autószalonon a Proton. Az európai tervezésű járgány hibrid motort rejt, de tisztán elektromos hajtású.

Kiderült, hogyan úszható meg az 50 ezres bírság

Lehet egy módja annak, hogyan kerülhető el a közterület-felügyelők által kiszabott 50 ezres bírságok kifizetése.

Durva rekord a magyar autópályákon

Az előző évhez képest 2016-ban jelentősen nőtt a bliccelő autósok ellen indított pótdíjas eljárások száma Magyarországon.

BMW M8: új legenda születik

Az 5-ös és 7-es szériákkal közös padlólemezre épül a leendő BMW 8-as szuperkupé. Már az M-verzióját tesztelik.

Elektromos terepkupét fejleszt a Škoda

305 lóerős, összkerékhajtású hajtáslánc, 500 kilométeres hatótávolság: a Škoda Vision E magas szinten indítja a cég elektromos offenzíváját.

Nézd meg, hogy kell helyesen használni a körforgalmat

Remek kis animáció demonstrálja, hogyan is kell használni a többsávos körforgalmat.

F1: Dokumentumfilm-sorozatban égeti magát a McLaren

Rosszabbkor nem is készülhetne film a csapat és a versenyzők színfalak mögötti munkájáról, de a McLaren és az Amazon idén mégis erre készül.

Titkok az új Suzukiról

Stratégiát váltott a Suzuki: míg a kifutó Swift formaterve alig tér el elődjétől, az új jóval kevésbé hasonlít rájuk. A design részleteiről a főtervezőt kérdeztük.

F1: Wehrlein dicséretet, és nem kritikát érdemel

A Sauber csapatfőnöke, Monisha Kaltenborn keményen kritizálta azokat, akik kritikát fogalmaztak meg az Ausztrál Nagydíjtól visszalépett Pascal Wehrleinnal szemben.

A főnök még több Verstappent akar az F1-be

A Forma-1 motorsportért felelős igazgatója, Ross Brawn arról álmodik, hogy a közeljövőben még több Max Verstappen versenyez majd a sorozatban.

Élesben veti be elektromos haszonjárműveit a Mercedes

Bár még nincs sorozatgyártásra alkalmas elektromos változat a Vitóból és a Sprinterből, mégis élesben tesztelhetik őket a következő években.

F1: Ha gyors a Ferrari, Vettel marad

A Ferrarinak akkor van a legnagyobb esélye a Sebastian Vettellel való szerződéshosszabbításra, ha gyors autót adnak alá. De mi lesz Räikkönennel a felpörgött Vettel mellett?

F1: A kis Schumacher is világbajnok lenne

Michael Schumacher fia, Mick édesapját tekinti a bálványának, így ő is szertne a Forma-1-es világbajnoki címig jutni.

F1-es motorértekezletre megy az Audi

Német sajtóértesülés szerint a jelenlegi motorgyártók mellett a Volkswagen-csoport egyik képviselője is ott lesz a Forma-1-es erőforrások jövőjét illető pénteki megbeszélésen.

Egykori KGB-s autót 4,5 millióért? Valaki?

A V8-as Tatra egy KGB-s változata került fel nemrég az eBay-re, amire most bárki licitálhat.

Nagyon jó hír jött az uniós közlekedési balesetekről

Kétéves stagnálás után tavaly ismét csökkent a halálos közúti balesetek száma az Európai Unióban.

Alonso: Nincs több kávészünet!

Fernando Alonso szerint belülről egészen nagy a különbség a korábbi és a 2017-esautók között, a kanyarsebesség elképesztő. Még a McLarenben is.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.