felső kategória

2015. szeptember 10. 06:00

Új Hetes BMW: ujjkörzés és távirányított parkolás

Bár egy tabu ledőlt, a 7-es BMW lényege maradt: szuperkényelmes, erős, biztonságos luxuslimuzin, amelyet vezetni is élmény, de hátul henteregni benne sem rossz.

2011. július 14. 09:00

Teszt: Új A6 – Nagyvad az Auditól

Két évvel a Mercedes-Benz és egy évvel a BMW után az Audi is leváltotta felső középkategóriás autóját. Az új A6-tal az Audi semmit nem bíz a véletlenre.

2010. június 18. 07:30

A BMW, amelyről lemarad Amerika

Egy modern csarnokban vagyunk München közelében. Idebent német mérnökök serege, akik izgatottan várják, mit szólunk az új Ötös kombihoz. Mit szólnánk? Nagyon jó lett, de ennél kevesebb úgyis elfogadhatatlan volna.

2010. február 16. 08:30

Drágán spórol a dízel

Pár éve ámulva vezettük a 315 lóerős S80-at, a V8-as motorral a Volvo felzárkózott a német konkurensekhez. A világ nagyot változott, most a minél alacsonyabb szén-dioxid-emisszióval lehet villogni. De nem lehet, hogy a Volvo túl messzire ment az 1,6 literes dízellel?

2010. február 11. 08:35

Szétvágni sem lehet az új BMW-t

Tegnap mi is megtapogathattuk itthon a gyár által a genfi világpremiert megelőző, korai bemutatóra küldött két új 5-ös BMW-t. Az új modellből itthon elkeltek az első darabok, köztük több nyolchengeres, 23 milliós 550i is.

2009. november 24. 08:30

Megjött az új Ötös BMW

Hatodik generációjához ért az 5-ös BMW. Az biztos, hogy az egyik legszebb autó a felső középkategóriában és várhatóan a szegmens legsportosabb modellje lesz, bármire is készül a Jaguar és főleg az Audi.

2009. június 17. 20:00

Ez lehetne a Škoda Szupercé

Nehéz újat mondani egy olyan autóról, aminek az erényeit már számtalanszor kidomborítottuk. Sajnos a Superb tényleg rászolgált a dicséretre, igaz már a neve hallatán ásítozni kezdek az unalomtól. Ezúttal az 1.4 TSi motor volt a próba apropója.

2009. június 8. 19:01

E 350 CGI: Bajban a dízelek

Extrák nélkül 17 millió forintot egyetlen autóra elkölteni, súlyosbítva egy majdnem 300 lóerős benzines motorral, kevesek kiváltsága. De a pompához aligha illik a dízelmotor és a büdös gázolaj, tehát az E 350 a belépő a valódi luxuskategóriába.

2008. december 1. 20:45

Új Superb: a mi luxusautónk

Előítéletünk: ekkora Skodát senki nem vesz. Akinek telne rá, inkább fapadosabb, mégis nagyobb presztízsértékű Passatot választ, akinek meg nem futja, úgyis hiába vágyik a Superbre.

2008. szeptember 1. 19:00

BMW 520d: Belépő az elitbe

Nehézkesebben fordul, mint egy hármas, rosszabbul megy és persze drágább is. Viszont tágasabb, és ami a legfontosabb: elegánsabb autó az ötös BMW. Akiknek a presztízs a lényeg, íme, itt a belépő kategória az elit osztályba.

Új csúcsmodellt kap a koreai terepspecialista

Jövő csütörtökön mutatkozik be a SsangYong eddigi legnagyobb szabadidőjárműve. Egyelőre még neve sincs az autónak.

Jogtalanul büntették autósok ezreit Budapesten?

Tarlós István szerint jogtalanul bírságoltak meg rengeteg autóst Budapesten. A főpolgármester arra buzdít, hogy ne fizessenek az autósok.

Kabrió, bátraknak

Ha már a Techart GTstreet R Cabriolet karosszériája láttán rossz érzéseid támadnak, várj, amíg megtudod, mire képes a dög.

Unod a dugót? Itt a megoldás

Te is kivagy attól, hogy órákig araszolsz reggelente, míg beérsz a munkába? Két megoldás van: válaszd a tömegközlekedést, vagy ugorj a kocsisor elejére. Mutatjuk, hogyan.

Videó: Így kap másfél másodpercet Alonso Räikkönentől

Melbourne-i belső kamerás kör a mezőny két veteránjától a McLaren és a Ferrari közti különbségről.

Magyar gyerekek rajzolták le a jövőt

Hetedik alkalommal hirdette meg a Toyota magyar gyerekek számára is a Toyota Dream Car rajzversenyt: a megmérettetés arra ösztönözte a gyerekeket, hogy rajzolják le, milyennek képzelik el egy szebb jövő autóit.

F1: Óriási aranyköpés a Ferrari-főnöktől – videó

A Ferrari csapatfőnöke, Maurizio Arrivabene így írta le két szóban Sebastian Vettelt és Kimi Räikkönent.

F1: Letiltották a Haas légterelőjét

A Nemzetközi Automobil Szövetség az Ausztrál Nagydíj második szabadedzésére levetette a Haas-csapat autójáról a T szárnyat. Túl hajlékony volt.

A Fiat motoros Zsiguli legendája

Az idei első nagyszabású autós rendezvényen, az Autó Motor és Tuning Show-n rengeteg csemege akad a géprajongók számára. A széles és ültetett karosszériák, felhúzott motorok kavalkádján túl a veteránok csendes csarnoka is tartogat meglepetéseket.

F1: Újabb motort fejleszt a Honda

Bár az Ausztrál Nagydíj pénteki szabadedzésein a McLaren elfogadhatóan szerepelt, a Hondánál tudják, hogy a jelenlegi erőforrással nem tudnak messzire jutni. Újat fejlesztenek májusra.

Verstappen: A Red Bull “túl lassú”

Az Ausztrál Nagydíj első edzésnapja után nem lehetnek igazán elégedettek a Red Bullnál, messze a Ferrari és még messzebb a Mercedes csúcstempója.

Villamosnak indult, busz lett belőle

Ha megvalósul a közösségi közlekedésben az, ami most a mérnökök fejében van, akkor elképzelhető, hogy évek múlva nehezen tudunk majd különbséget tenni a buszok és a villamosok között.

F1: Vettelt nem izgatja a Mercedes

Sebastian Vettel azt mondja, a Mercedeshez való átszerződés egyáltalán nem téma számára. A vártnál gyengébb melbourne-i kezdés sem probléma.

“Feltámad a Zsiguli, 200 lóerővel tér vissza” – Ordas kamu, el ne hidd!

Muszáj írni egy olyan álhírről, ami futótűzként terjed a Facebookon, és egyre több magyar internetes oldal hiteles állításként veszi át, pedig hatalmas nagy kamu az egész.

F1: Hamilton 99 százalékos, Bottas szombatra javulna

A Forma-1-es szezonnyitó Ausztrál Nagydíj szabadedzései után Lewis Hamilton hajszál híján tökéletesnek érezte a napot, Valtteri Bottasnak viszont fel kell kötnie a gatyát.

Egy film, amit látnod kell, ha érdekel a hazai motorgyártás sorsa, történelme

Kende Márta és a Magyar Televízió 47 perces filmje a Motorkerékpárgyárról, és annak bezárása előtti időszakáról.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.