EcoFlex

2014. július 1. 06:00

Insignia 2.0 DTE: ilyen egy prémium Opel

Sokat javult a ráncfelvarrás után az Insignia, így vált igazán szerethetővé. Persze, egy tízmilliós fullextrás autóba azért nem olyan nehéz belezúgni.

2012. október 16. 09:00

Itt a legtakarékosabb dízel Opel

3,3 liter gázolajjal beéri száz kilométerenként az Opel legtakarékosabb dízelautója. Az új Corsa ecoFlex főként a motor és a sebességváltó módosításainak köszönheti fejlődését.

2011. augusztus 19. 16:00

Álom marad a 3,5 literes fogyasztás

Zöldség ide vagy oda, a Corsa ebben a formában is kívánatos kisautó marad, de azért akadnak aggasztó kérdőjelek.

2011. augusztus 10. 12:10

Új Opel Astra 3,7 literes fogyasztással

Minden korábbinál takarékosabb változat készül az Astrából. Az új ecoFLEX erősebb, mint elődje, mégis takarékosabb.

2011. augusztus 10. 08:00

Takarékos és ütős változat az Opel Corsából

Folyamatosan fejleszti a Corsát az Opel, 2012-re a benzinmotorok lesznek takarékosabbak, ugyanakkor a száguldás szerelmeseinek készül a Nürburgring Edition.

2011. május 31. 15:00

Takarékosabb lett az Opel Insignia

Egy valamit hiányoltunk az Opel Insignia takarékos változatából eddig, a motorleállító start&top rendszert. most bekerült az autóba, amitől csökkent a fogyasztása.

2011. március 21. 07:00

Egy Opel, amire a csajok buknak

Tavaly a futóművön kívül a kisebb fogyasztásra szoktatott motorok fejlődtek, de a külső alig módosult. Most a műszakiak helyett a formatervezőket engedték rá az Opel Corsára, amelyet a Fertő-tó közelében vezettünk.

2011. január 13. 09:40

Opel Astra 4 literes fogyasztással

Kibővített technikával készül a jövőben az Opel Astra legtakarékosabb modellje. Az ecoFLEX-be start&stop rendszert szerelt a német gyártó, amivel sikerült négy liter alá vinni a fogyasztását.

2010. augusztus 28. 07:00

Lányteszt – Opel Corsa Ecoflex

Az Opel Corsa a Balatonig egy személynek majdnem, kettőnek már biztosan sokkal olcsóbb megoldás, mint a vasút. Csak persze ezt meg kell venni, az M63-as mozdonyt meg nem.

2010. március 1. 08:00

Bemutató: Opel Corsa 2010

Az elmúlt hét történései a General Motors körül remekül illusztrálják, mi zajlik az autóiparban. A Hummernek vége, az Ampera saját lábán érkezik Genfbe, az újságírókat pedig tömegével reptették Frankfurtba, hogy megmutassák egy kisautó motorjait.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

F1: Rosberg ennyi milliárdról mondott le önként

Nico Rosberg nagyon sok pénzről mondott le önként és dalolva a visszavonulással.

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.