Belső ív

2011. augusztus 29. 18:30

F1: Vékony jégen táncolt a Red Bull

Hosszú idő után ünnepelhetett újra kettős győzelmet a Red Bull Spában, de hajszálon múlt, hogy nem lett tragédia Adrian Newey túlzott önbizalmából. Jenson Button és Michael Schumacher szenzációs versenyzéssel tört előre, a Ferrari viszont tehetetlen volt a Red Bullok, sőt, a McLaren ellen is. Visszaállt a régi rend, Vettel megállíthatatlanul robog második vb-címe felé.

2011. augusztus 1. 19:25

F1: Button új szerelme, a Hungaroring

Érett a kettős McLaren-diadal, de végül a három legjobb csapat egy-egy pilótája. Jenson Button, Sebastian Vettel és Fernando Alonso állhatott fel a dobogóra a Magyar Nagydíjon. Bokszlátogatási rekorddal és az erőviszonyokat hitelesen kirajzoló eredménnyel vonulnak a csapatok a nyári szünetre.

2011. július 25. 18:30

Mostantól hármas csata a győzelemért?

Két héttel ezelőtt még úgy tűnt, Sebastian Vettel és a Red Bull hazasétál a vb-címekkel. Aztán Silverstone-ban nyert Alonso és a Ferrari, a Nürburgringen Hamilton és a McLaren. Mindkétszer saját erőből kalapálták el a bikásokat. A szakemberek szerint ez mostantól így marad: a Hungaroringtől kezdve futamról-futamra fog változni a győzelmi esélyesek köre.

2011. július 12. 10:30

F1: Ferrari-siker a diffúzorvita árnyékában

Silverstone-i győzelmével Fernando Alonso leheletnyi friss levegőt hozott az idei F1-es bajnokságba, megnyitva a Ferrari szokásos késői hajráját. Mark Webber mindent megmozgat, hogy bizonyítsa, van olyan jó, mint Vettel, de nincsen. A hétvége Arany Málna-díjas története a diffúzorszabályok körüli hercehurca volt, aminek folyamatos megváltoztatása bolondot csinált a versenyzőkből és a nézőkből is.

2011. június 27. 19:30

F1: Kísért a múlt Valenciában

Valencia nem kápráztatott el bennünket olyan sok előzéssel, mint az előző futamok. Alonso megelőzte Webbert, Button Rosberget, de a többi helycsere a kerékcserék idején, stratégiával történt - ahogy néhány évvel ezelőtt minden versenyen. Ez arra volt jó, hogy lássuk, mennyire el vagyunk kényeztetve, és hogy a régen még izgalmasnak tartott versenyek ma csak jóindulattal nevezhetőek átlagosnak.

2011. június 13. 20:10

F1: Miért ne lehetne nyerni hat kiállással?

Button az utolsó körben hibába hajszolja Vettelt és nyer, pedig hatszor volt kint a bokszban. Kobajasi Kamui 50 körön keresztül őrzi a 2. helyet a Sauberral, de a végén Massa hajszállal megelőzi a célvonalon. Michael Schumacher élete legjobb formájában versenyez, karnyújtásnyira kerül a dobogóhoz, de végül negyedik lesz. Mindegyik egy külön csoda, amelyektől hemzsegett a Kanadai Nagydíj.

2011. május 30. 18:35

F1: Vettel a magasban, Hamilton mélységben

Amikor azt gondolnánk, kifogytunk a szuperlatívuszokból Sebastian Vettel és a Red Bull remek szezonját illetően, akkor jön egy ilyen Monacói Nagydíj. Lehet fújni a németre, hogy mázlija volt, a végén beküldött safety car megmentette a győzelmét. De pusztán szerencsével nem lehet végigcsinálni, sőt, megnyerni egy 78 körös versenyt, amikor egy gyorsabb Ferrari és egy McLaren vibrál a tükörben...

2011. május 23. 18:30

F1: Csak látszólag volt laza Vettel győzelme

Csak a Red Bullnak és a McLarennek van győzelemre esélyes autója, ez kiderült a Spanyol Nagydíjon. A Ferrari, Alonso frenetikus edzésköre ellenére, egyelőre messze mögöttük kullog. Nick Heidfeld az utolsó helyről kapaszkodott fel pontszerzőnek, Michael Schumacher pedig 17. éve nem kapott ki a csapattársától Barcelonában.

2011. május 9. 18:30

Sosem volt még ilyen jó a Forma-1!

Sohasem volt még ilyen erős Sebastian Vettel, mint most. Sosem ment ilyen jól idén a Ferrari, mint most. Sosem láttunk ennyi előzést, ennyi kerékcserét és ennél több célba érőt, mint most. Igazából a Forma-1 nem volt még soha ilyen izgalmas, változatos és jó, mint a vasárnapi Török Nagydíjon.

2011. április 18. 18:30

F1: Leszámolás Sanghajban

Leszámolást láttunk vasárnap Sanghajban, méghozzá a Forma-1-gyel szembeni előítéletekkel való leszámolást. Az állítható hátsó szárny, meg a KERS egyértelműen beváltotta a hozzá fűzött reményeket, a verseny hemzsegett az előzésektől. Nemcsak a mezőny sűrűjében, hanem az első helyeken is, amihez az eltérő gumistratégiák is hozzájárultak.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Cristiano Ronaldo meghajtotta az új Bugattit

A Bugatti személyesen kínálta meg Christiano Ronaldot egy tesztvezetéssel, hogy megtapasztalja, milyen is az új Chiron.

Faágakat és szemetet állítanak a frissen javított kátyúkba Solymáron

Eszementek egy maréknyi csoportja tette pillanatok alatt tönkre a kijavított kátyúkat Solymáron.

Hajszárítóval riogatják a gyorshajtókat egy skóciai faluban

Kreatív csellel imitálnak sebességmérő rendőröket egy kis falu lakói Skóciában. Elegük lett a száguldozó autósokból.

Megjött az utolsó új Forma-1-es

Az új modellhez új szín is jár: a Toro Rosso által leleplezett STR12-est nem lehet majd összekeverni az elődeivel.

F1: Szürke gyilkost mutatott be az amerikai csapat

A mezőnyből utolsó előttiként bemutatkozott az amerikai Haas-csapat új autója is, a VF-17-es.

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

F1: Itt a (bal)szerencsés új Red Bull – videó

A Red Bull Racing-csapat vasárnap 13 óra 13 perckor leleplezte 2017-es Forma-1-es autóját, az RB13-ast. Tesznek a babonákra.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

F1: Pályán a McLaren és a Renault

Barcelonában a McLaren-Honda és a Renault is pályára küldte új Forma-1-es autóját.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.