autószínek

2016. február 4. 17:00

Mire gerjed a magyar?

Ha autót veszünk, a szín néha ugyanolyan fontos, mint a kiválasztott autó típusa. De milyen színekre gerjed a magyar?

2012. október 23. 11:00

Önnek milyen színű az autója?

Autóvásárlásnál a műszaki tartalom mellett a legfontosabb döntésbefolyásoló tényező a szín. Szokásaink nehezen változnak: a többség számára elfogadott árnyalatok mellett, a szokatlan színek csak lassan válnak népszerűvé.

2012. július 18. 08:00

Veszélyes autókban ülünk

A közúti balesetek valószínűsége függ a gépjármű műszaki állapotától, az időjárási helyzettől, a gépjárművezető képességeitől és gyakorlottságaitól. Ugyanakkor komoly jelentősége lehet a gépjármű színének is.

2012. június 22. 06:00

A piros kocsi a madarak kedvenc WC-je

Már megint a brit kutatók! Most kiderítették, hogy a madarak a piros kocsikra piszkítanak a legtöbbször.

2011. március 31. 10:00

A ruhatárunk is számít autóvásárlásnál

Európában a legnépszerűbb autószínek a fehér, az ezüst és a fekete - derül ki a Ford saját eladásai alapján készült felméréséből. Európában nálunk fogy arányaiban a legtöbb zöld.

2010. december 8. 08:00

Nem szeretjük a színes autót

Az új autók fele ezüst vagy fekete, legalábbis a festékgyártással foglalkozó Du Pont szerint. És akkor még nem is beszéltünk a szürkéről, ami nyomán kiderül, hogy az autók negyede - hagyományos értelemben - nem színes.

Elektromos terepkupét fejleszt a Škoda

305 lóerős, összkerékhajtású hajtáslánc, 500 kilométeres hatótávolság: a Škoda Vision E magas szinten indítja a cég elektromos offenzíváját.

Nagyon jó hír jött az uniós közlekedési balesetekről

Kétéves stagnálás után tavaly ismét csökkent a halálos közúti balesetek száma az Európai Unióban.

Morbid: El akarták lopni a Ferrari-alapító maradványait

Az olasz rendőrség kedden közölte, hogy sikerült meghiúsítaniuk a néhai Ferrari-alapító, Enzo Ferrari földi maradványainak ellopását. Váltságdíjra utaztak a reménybeli sírrablók.

Nagy lebukás, tényleg sok a magyar gyorshajtó

A vezetési hibák 36 százaléka gyorshajtásból fakad, de toplistás a hirtelen fékezés és a motor túlpörgetése is.

F1-es motorértekezletre megy az Audi

Német sajtóértesülés szerint a jelenlegi motorgyártók mellett a Volkswagen-csoport egyik képviselője is ott lesz a Forma-1-es erőforrások jövőjét illető pénteki megbeszélésen.

Egykori KGB-s autót 4,5 millióért? Valaki?

A V8-as Tatra egy KGB-s változata került fel nemrég az ebay-re, amire most bárki licitálhat.

Alonso: Nincs több kávészünet!

Fernando Alonso szerint belülről egészen nagy a különbség a korábbi és a 2017-esautók között, a kanyarsebesség elképesztő. Még a McLarenben is.

A KRESZ örök dilemmájára kerül most pont

Kiengedjem? Ne engedjem ki? Mikor engedjem ki?

Így javítanak utat Ukrajnában, nem szép látvány

A járhatatlan sártengerré változó földutakat régen gyakran töltötték fel építési törmelékkel, téglákkal, amelyet a járművek szép lassan bedolgozták a földbe, és ideig-óráig könnyebb volt a haladás.

Hivatalos: jön az új Ikarus

Cseppfolyós földgázzal (LNG) hajtott buszok gyártásába kezd az év második felében az Ikarus.

Miért csökkentették 70-re a tempót a reptéri úton?

Pár hónapja felvetettük a Budapest Közútnál, hogy tán újra kéne gondolni a repülőtéri gyorsút forgalmi rendjét. És, Isten irgalmazzon lelkünknek, újra is gondolták!

F1: A Merci-főnökön röhög az egész internet

Toto Wolff beindította a mémgyárakat az Ausztrál Nagydíjon bemutatott asztalcsapkodásával.

Videó: Ilyen közel voltak a nézők Vettel Ferrarijához

Sebastian Vettel melbourne-i fedélzeti kamerás felvételéből látszik igazán, mennyire veszélyes volt, hogy a nézők már a levezető körön a pályára rohantak.

F1: Lewis Hamilton önéletrajzi filmet tervez

Nem lát megfelelő színészt, ezért önmagát alakítaná.

F1: Bahreinben dől el, mi is van az előzésekkel

A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner szerint meg kell várni a Bahreini Nagydíjat az előzésekkel kapcsolatos végleges elemzésekhez.

F1: Vérfürdő készül a középmezőnyben

Az első három csapat kiléte világos, de a best of the rest pozíciójáért 2017-ben öldöklő csata folyhat a Forma-1-es középmezőnyben. Ki van előrébb, ki bírja tovább a fejlesztési versenyt?

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.