Škoda Octavia Scout tesztautónk újkori valós ára, az összes megrendelt extrafelszerelést beleszámítva, meghaladta a 13 millió forintot. A választott tételek némelyike nélkülözhető, de sok közülük kellemesebbé és biztonságosabbá teszi az életet az autóval. Bőrhatású Alcantara kárpit, audioberendezés és navigációs rendszer, adaptív távolságtartó tempomat, kulcs nélküli indítás – bizony messze került a Škoda attól az eredeti ötlettől, amitől vezérelve a Volkswagen konszern anno megvásárolta: hogy műszakilag korszerű, de egyszerű kivitelű és szerény felszereltségű kocsikkal fogja meg az árérzékeny vásárlókat.

1-Teljes képernyő rögzítése 2017.03.16. 115229

A márka mai vevőköre tehát nem veri a fogához a garast – de vajon mi marad az újkori pompából 100 000 kilométer megtétele után? Mi a legsúlyosabb probléma, amivel tesztelőinknek szembe kellett néznie? Hogyan bírta a gyűrődést a finom kárpitozás? Mennyit fogyasztott nagy átlagban a 184 lóerős dízelmotor, és valóban finoman, okosan kapcsolt-e a duplakuplungos sebességváltó?

Ha érdeklik a válaszok ezekre a kérdésekre, és azt is szívesen megnézné, hogyan viszonyul a Škoda Octavia megbízhatósága más márkák népszerű típusaihoz, az Autó Magazin áprilisi számából kiderül.

1-Teljes képernyő rögzítése 2017.03.16. 115429

Az újságban többek között az elsők között teszteljük a vadonatúj Alfa Romeo Stelvio szabadidőjárművet, összehasonlító teszten faggatunk fél tucat középkategóriás szedánt, egymásnak eresztjük a német prémium nagyautókat, és megnézzük, a Toyota C-HR képes-e megszorongatni az etalonszámba menő Nissan Qashqait.

Száz oldalon ötvenkét autó – a legújabb Autó Magazint keresse az újságárusoknál!