Játssz velünk elképesztő Jaguar- és Land Rover-ajándékokért!

Szerző: Vezess levél küldés 
Dátum: 2016.11.10. 09.20

Vegyél részt a világ legnagyobb autós szavazásán, és vidd haza exkluzív ajándékainkat!

Mint minden ősszel, a Vezess és az Autó Magazin ismét megszervezi az Ön Autója szavazást. Évről évre megkérdezzük olvasóinkat, mi a véleményük az Európában forgalmazott autókról. Tizenegy kategóriában közel négyszáz modell várja az Ön szavazatait, hogy kiderüljön: a hazai autósok melyik típusokat kedvelik legjobban.

Szavazás indítása>>

Csatlakozzon a három földrész országait egyesítő szavazáshoz, adja le szavazatait a Best Cars oldalán, és mi értékes ajándékokkal köszönjük meg segítségét. Ehhez nem kell mást tennie, mint a szavazás végeztével megadnia személyes adatait, és válaszolnia egyetlen egyszerű kérdésre. Amint ezzel megvan, automatikusan részt vesz a sorsoláson, amelyen az Öné lehet három csodálatos ajándékunk egyike.

FŐDÍJ: 1 db Land Rover Chronograph karóra

01-LandRover-ora-620x414

Második díj: 1 db Jaguar Eyewear férfi napszemüveg

02-Jaguar-szemuveg-620x414

Harmadik díj: 1 db Land Rover Heritage férfi kapucnis pulóver

03-LandRover-pulover-620x414

4-8. díj: 5 db Autó Magazin előfizetés

04-AutoMagazin-elofizetes-620x414

A szavazás végső határideje december 5. éjfél! Ne késlekedjen: válassza ki kedvenc autóit, és nyerje meg ajándékainkat!

Az internetes szavazófelületen 2016. december 5. 24.00 óráig adhatja le voksát. Az Ön autója 2017 szavazásban mindenki részt vehet, kivéve a Central Médiacsoport Zrt. és a lebonyolításban közvetlenül közreműködő cégek tulajdonosait, vezető tisztségviselőit, munkavállalóit, megbízottjait, valamint azok közeli hozzátartozóit.

A nyereményt 2016. december 6-án, 14.00 órakor sorsoljuk ki a szerkesztőség épületében (1037 Budapest, Montevideo utca 9.). A sorsolás alkalmával tartaléknyerteseket is sorsolunk. Érvényesen pályázni csak a beküldőt azonosító név, lakcím stb. adatok hiánytalan kitöltésével lehet. A nyertest postán értesítjük. A nyeremények pénzre nem válthatók, a felajánló által forgalmazott egyéb termék vásárlása során nem számíthatók be. A szavazás eredményét és a nyertes nevét az autóMagazin 2017. márciusi számában is közzétesszük.

BestCars_620x310

Az adatszolgáltatás önkéntes, ezzel a Central Médiacsoport Zrt. jogosulttá válik az ön adatainak – a személyes adatok védelmére és az üzleti titokra vonatkozó törvényi előírásoknak megfelelő – kezelésére. Az online szavazáson való részvételével ön hozzájárul ahhoz, hogy mint adatkezelő levélben, faxon, e-mailben ingyenesen tájékoztassuk önt termékeinkről, akcióinkról. Ezen nyilatkozata írásban bármikor visszavonható.

Kommentek

Csillag született

A DB9 fénye alaposan megkopott. Az Aston Martin 2004 óta próbálta feléleszteni különböző átdolgozásokkal a modell egykori csillogását – sikertelenül. De most változik a helyzet! A vadonatúj DB11 megérkezett és úgy ragyog, mint még soha. Nem fogja vissza magát, motorja V12-es és biturbó.

Régen jobb volt a BMW?

A 02-es széria óta tekintjük a BMW-t sportos márkának. Az aktuális hármas sorozat a bizonyíték rá, hogy a bajorok azóta sem tunyultak el.

Mit tud 100 000 km után a Škoda Octavia?

Nem kíméltük a szerkesztőség tartóssági tesztjére Scout kivitelben és kétliteres dízelmotorral érkező Octaviát. A 100 000 kilométeres nyúzás végére a közkedvelt kombi hibáira is fény derült.

Mennyit javult ötven év alatt a Mercedes?

Az állólámpásnak nevezett W114-essel a Mercedes-Benz 1968-ban vetette meg a lábát a nagypolgári autók piacán. A mai napig ezt az örökséget és a csillaggal járó büszkeséget hordozza az E-osztály.

F1: Vettel szerint kamuzik a Mercedes

Sebastian Vettel nem hiszi, hogy a Mercedes tényleg annyira lassú Szocsiban, mint péntek délután mutatták. A ferraris német szerint az időmérőre gyorsak lesznek Hamiltonék.

F1: Ecclestone átvágott minket!

A Maláj Nagydíj igazgatója, Razlan Razali kiosztotta Bernie Ecclestone-t és a Forma-1 új tulajdonosát is.

F1: Vettelék taroltak, a Merci nem bír a Ferrarival

Komoly munka vár a Mercedesre péntek este, ugyanis a Forma-1-es Orosz Nagydíj második szabadedzésén meg sem tudták szorítani az új szocsi körrekordot futó Ferrarit.

Ideje beszélnünk a felnik egyik legfontosabb jellemzőjéről

Gajdán Miklós autóbúvár szakkörének legújabb epizódjában a kerekek felé kalandozunk el. Vaskos téma, ezért az általános ismeretek ismétlése után főképp egy jellemzőre, az ET-számra koncentrálunk.

F1: Hamiltont felzaklatta a lábát elveszítő tini

Lewis Hamiltont nagyon megérintette Billy Monger doningtoni Forma-4-es balesete.

F1: Büntetések felé tart a Ferrari?

Gyanús, hogy a Ferrari nem fogja kihúzni a szezon végéig a szabályok által engedélyezett számú erőforrás-részegységgel.

Újabb adag magyar tűzoltóautó állt forgalomba

Ma 14 új, magyar gyártású tűzoltóautót adtak át a Katasztrófavédelemnek. A járművek értéke megközelíti a kétmilliárd forintot. 

F1: A bőröndjében vitte az alkatrészt a Red Bull-főnök

A Red Bull-főnök Christian Horner Szocsiban elárulta, hogy a saját bőröndjében volt kénytelen alkatrészt vinni Max Verstappen erőforrásához a hétvégére.

Tudod, miért hívják anyósülésnek?

Tudod, hogy az autóban a jobb első ülést miért hívják anyósülésnek? Van néhány teória.

Soha nem látott, kedves újítás a rendőrautókban

Játékmackókkal szereli fel az észt rendőrség a járőrautókat, hogy vigaszt nyújtsanak a kisgyerekeknek, akik balesetek vagy más, nagy traumát okozó helyzetek résztvevőivé válnak.

F1: 15 helyes hátrasorolás a McLaren-újoncnak

Kezdődik: a McLarennél már az idény negyedik fordulóján jönnek a motorcserés hátrasorolások, Stoffel Vandoorne az Orosz Nagydíjra 15 pozíciós büntetést kapott.

F1: Alonso azért se bánja, hogy otthagyta a Ferrarit

Fernando Alonso unja már a kérdést, de újra elmondta, hogy akkor sem bánja a Ferraritól való távozást, ha idén bajnoki esélyes az olasz csapat. A McLarennél javult az életminősége.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.