Stuttgarti belviszály

AMG GT a 911 Turbo ellen

Szerző: Vezess levél küldés  autóMagazin levél küldés 
Dátum: 2015.06.09. 17.00

Évek, talán évtizedek óta várnak erre a csatára a Mercedes-rajongók: végre egy súlycsoportban versenyez a két stuttgarti márka…


Évek, talán évtizedek óta várnak erre a csatára a Mercedes-rajongók: végre egy súlycsoportban versenyez a két stuttgarti márka. Az egyik sarokban a szupersportkocsik belépő osztályának nagy öregje, a mindig megújulásra képes Porsche 911 Turbo, a másikban a vadonatúj kihívó, a szintén feltöltött motorral szorítóba lépő AMG GT. Ahhoz, hogy lépést tarthasson a mértékadó kupéval, a csillagos kétajtósnak nem elég műszakilag helytállnia: a szubjektív értékelésben is meg kell ütnie a mércét.

Az év összecsapása szorosnak ígérkezett, ám a végeredmény még a sokat látott tesztelőket is meggyőzte: a két főhős fej fej mellett haladt a végső értékelés felé, és a végén egyetlen százalék döntött. De kinek a javára? Az Autó Magazin ma megjelent, júliusi lapszámában megtalálja a választ.

Megrendelnéd az Autó Magazint? Kattints ide!

Az AMG GT-911 Turbo szuperteszt mellett a lap bemutatja a General Motors két korszakalkotó újdonságát: az Opel Astra K-t és a Chevrolet Camarót; teszten bizonyít a Honda új dízelmotorja és a harmadik generációs Škoda Superb; vizsgázik az Audi és a Citroën DS zászlóshajója; és igazi nyárköszöntőként megismerhetjük a világ legcsodálatosabb kétéltű járműveit.

Az Autó Magazin júliusi száma már kapható az újságárusoknál.

HA ONLINE OLVASNÁD AZ AUTÓ MAGAZINT, AKKOR KATTINTS ERRE A LINKRE!

Kommentek

  • Benics

    teljesen mindegy ki mit állít.a Porsche magasabb presztizsű és jobban tartja az értékét

Csillag született

A DB9 fénye alaposan megkopott. Az Aston Martin 2004 óta próbálta feléleszteni különböző átdolgozásokkal a modell egykori csillogását – sikertelenül. De most változik a helyzet! A vadonatúj DB11 megérkezett és úgy ragyog, mint még soha. Nem fogja vissza magát, motorja V12-es és biturbó.

Régen jobb volt a BMW?

A 02-es széria óta tekintjük a BMW-t sportos márkának. Az aktuális hármas sorozat a bizonyíték rá, hogy a bajorok azóta sem tunyultak el.

Mit tud 100 000 km után a Škoda Octavia?

Nem kíméltük a szerkesztőség tartóssági tesztjére Scout kivitelben és kétliteres dízelmotorral érkező Octaviát. A 100 000 kilométeres nyúzás végére a közkedvelt kombi hibáira is fény derült.

Mennyit javult ötven év alatt a Mercedes?

Az állólámpásnak nevezett W114-essel a Mercedes-Benz 1968-ban vetette meg a lábát a nagypolgári autók piacán. A mai napig ezt az örökséget és a csillaggal járó büszkeséget hordozza az E-osztály.

F1: Alonso oda megy, ahol nyerhet

Fernando Alonso egyértelmű üzenetet küldött a McLaren-Hondának, ha csak nem történik valami csoda, távozni fog, ugyanis olyan csapatnál akar vezetni, ahol lehetősége van a győzelemre.

Könnyfakasztó vadászautó Lada Niva helyett

Csupán három darab ilyen Aston Martin V8 vadászkombi készült az angliai gyárban, most pedig eladó az egyik legjobb kondícióban lévő példány.

F1: Massa csak tette, amit a mérnök mondott

Felipe Massa nagyon elégedetten nyilatkozott az Orosz Nagydíj időmérője után, a 6. helye azt mutatja, hogy a Williams immár versenyben van a Red Bull-lal.

Ricciardo: Az ötödik hely volt a mai maximum

A Red Bull továbbra is csak fut az élmezőny után, de Daniel Ricciardo igyekszik pozitívan hozzáállni a szezonhoz. Csapattársa, Max Verstappen viszont továbbra is küzd az autójával.

F1: Lakáscserében fogadott Massa, Ricciardo és Verstappen

A Red Bull pilótái és a williamses Felipe Massa a vasárnapi Orosz Nagydíjon az valószínűleg egymással küzd majd, a “házon belüli” csatának érdekes tétje lesz.

F1: Hamilton szuboptimális formában

Lewis Hamilton elismerte, hogy a Forma-1-es Orosz Nagydíj időmérőjén egyszerűen nem volt elég gyors, ugyanakkor az előzmények alapján a futamtól sem remélhet sokat.

Mindent túlél a Citroën WRC gépe

Igazán szédítő bukfenc után tért vissza Kris Meeke Citroën C3 WRC-je az argentin rali futamán.

Alonso: Megint tökéletes időmérőm volt

Fernando Alonso sosem fogy ki az öndicséretből, a szocsi kvalifikáció után a Honda-motort szidta és annak örült, hogy újonc csapattársát héttizeddel verte.

Kimi: Azért az első sor nem rossz a csapatnak

A Orosz Nagydíj időmérőjén Sebastian Vettel biztosította be a vasárnapi pole pozíciót, mögötte Kimi Raikkönen és Valtteri Bottas végzett. Az első három nyilatkozatai Szocsiból.

F1: A Ferrari kiütötte a Mercedest az időmérőn

A Forma-1-es Orosz Nagydíj időmérőjén a Ferrari “robbantott”, Sebastian Vettelé lett a pole-t, Kimi Räikkönen 2. helyével meglett a teljes első sor. A mercedeses Valtteri Bottas a 3., Lewis Hamilton szétesett.

Ritka Ferrarit emésztettek fel a lángok

Porrá égett egy korai Ferrari F40-es, az anyagi kár jelentős, az autó pótolhatatlan darabja az olasz sportkocsigyár történelmének.

Újabb hajmeresztő ötlettel állt elő a Tesla-vezér

Föld alatt utaztatná az embereket Elon Musk, amivel teljesen megreformálná a városi közlekedést. A dugók csökkennének és az emberek gyorsabban jutnának el a célhoz.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.