Stuttgarti belviszály

AMG GT a 911 Turbo ellen

Szerző: Vezess levél küldés  autóMagazin levél küldés 
Dátum: 2015.06.09. 17.00

Évek, talán évtizedek óta várnak erre a csatára a Mercedes-rajongók: végre egy súlycsoportban versenyez a két stuttgarti márka…


Évek, talán évtizedek óta várnak erre a csatára a Mercedes-rajongók: végre egy súlycsoportban versenyez a két stuttgarti márka. Az egyik sarokban a szupersportkocsik belépő osztályának nagy öregje, a mindig megújulásra képes Porsche 911 Turbo, a másikban a vadonatúj kihívó, a szintén feltöltött motorral szorítóba lépő AMG GT. Ahhoz, hogy lépést tarthasson a mértékadó kupéval, a csillagos kétajtósnak nem elég műszakilag helytállnia: a szubjektív értékelésben is meg kell ütnie a mércét.

Az év összecsapása szorosnak ígérkezett, ám a végeredmény még a sokat látott tesztelőket is meggyőzte: a két főhős fej fej mellett haladt a végső értékelés felé, és a végén egyetlen százalék döntött. De kinek a javára? Az Autó Magazin ma megjelent, júliusi lapszámában megtalálja a választ.

Megrendelnéd az Autó Magazint? Kattints ide!

Az AMG GT-911 Turbo szuperteszt mellett a lap bemutatja a General Motors két korszakalkotó újdonságát: az Opel Astra K-t és a Chevrolet Camarót; teszten bizonyít a Honda új dízelmotorja és a harmadik generációs Škoda Superb; vizsgázik az Audi és a Citroën DS zászlóshajója; és igazi nyárköszöntőként megismerhetjük a világ legcsodálatosabb kétéltű járműveit.

Az Autó Magazin júliusi száma már kapható az újságárusoknál.

HA ONLINE OLVASNÁD AZ AUTÓ MAGAZINT, AKKOR KATTINTS ERRE A LINKRE!

Kommentek

  • Benics

    teljesen mindegy ki mit állít.a Porsche magasabb presztizsű és jobban tartja az értékét

A legerősebb Porsche … egy hibrid szedán!

680 lóerős rendszerteljesítmény, 310 km/óra végsebesség, 2,9 liter/100km átlagfogyasztás: a Panamera új csúcsmodellje a Turbo S E-Hybrid.

Lopás miatt pereskedik a Google-cég

Ipari kémkedés, ellopott találmányok: az autonóm mobilitási piac sem a tiszta lelkű Grál-lovagok játéktere.

Luxus-Passatot épít a Volkswagen

A Passat fölé pozícionált kupélimuzinnal kecsegtet a Volkswagen. Az Arteon prémium középkategóriás termék lesz, ha úgy tetszik, az Audi A5 Sportback házon belüli konkurense.

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

F1: Hamilton aggódik az előzések miatt

Lewis Hamilton bízik benne, hogy a mérnökök tévednek, és az új szabályok nem nehezítik meg az előzéseket.

F1: Pályán a Mercedes új autója

A Forma-1-es címvédő Mercedes AMG csütörtök délelőtt pályára küldte 2017-es modelljét, a W08-ast Silverstone-ban.

F1: Soha nem látott lépést tett előre a Mercedes

A riválisok számára rossz hír, hogy a Force India szerint akkora lépést tett előre a motorjával a Mercedes, mint még soha.

F1: Az első videó az új Mercedesről

Magyar idő szerint 13.10-kor kezdődik a Mercedes 2017-es autójának bemutatója, de a csapat már kitett egy videót a Twitterre.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.