Ha kíváncsi a hónap legizgalmasabb autóira, keresse az újságárusoknál az autóMAGAZIN májusi számát! Ízelítő a tartalomból: közelkép a Genfi Autókiállítás lélegzetelállító tanulmányáról, a Lamborghini Aventador J-ről. Hogy a 700 lóerős, szélvédő nélküli csoda után ismét a földön járjunk, vezetjük a Peugeot legújabb kisautóját, a 208-ast, a Volvo ropogósan friss ötajtósát, a V40-est, és kipróbáltuk már az új Kia Cee?d-et is.

A Q5 és az X3 riválisán dolgoznak Milánóban

A Q5 és az X3 riválisán dolgoznak Milánóban


Címlapsztorinkban bepillantunk a jövőbe: milyen lesz az Alfa Romeo és a Porsche szabadidőautója? Számítógépes grafikák és bennfentes információk az újdonságokról, amelyek már 2014-ben az utakat róják. Akit inkább a lóerőkkel lehet elbűvölni, azok kedvéért próbáltuk ki a 381 lóerős BMW M550d-t és a Jaguar legerősebb kupéját és kabrióját, az XKR-S-t. A lóerőkkel nem takarékoskodtunk a tesztek során sem, az elsőben mindjárt 1585 szabadul el: a BMW M5, a Mercedes E63 AMG és a Porsche Panamera Turbo feszíti egymásnak lóerőit.

Ja, hogy nem férne el bennük a család? Három kompakt egyterű, az új Opel Zafira Tourer, a Ford Grand C-Max és a VW Touran szerepel összehasonlító tesztünkben. Alaposan kipróbáltuk az új 3-as BMW-t is, és, ami nagy újdonság, gumitesztünkben két méretet is nagyító alá veszünk: a nagyautókra való 245/45 R 18-ast és a népszerű 195/65 R 15-öst.

Beszámolunk a VW Golf 1.4 TSI-vel megtett 100 000 km alatt szerzett tapasztalatokról, és felelevenítjük a sokszoros rali világbajnok Walter Röhrl és Opel Asconájának legszebb pillanatait. A Sport természetesen ismét a Forma 1-é és Michelisz Norberté, aki május elején a Hungaroringen méri össze tudását a WTCC többi résztvevőjével.