Csajok Sanghajból

Szerző: Szörényi András levél küldés 
Dátum: 2013.04.20. 12.00

Vannak földrajzi szélességtől és hosszúságtól függetlenül működő sajátosságai az autóiparnak, így a detroiti, a moszkvai vagy a sanghaji autókiállításon sem állnak meg az autók nők nélkül.

Nemrég nyitott meg a Sanghaji Autókiállítás, ahol az eddig látott márkák nem egzotikus európai vagy afrikai, hanem a helyi közönségnek tetsző lányokkal dekoráltak a standokat. Az első körséta alapján az autókat a FIAT és a Hyundai dobta fel a leginkább a modellekkel.

A női bájoknak a szalonon kívül is van keletje. Sanghaj régen az ópiumszívás, a szerencsejáték és a prostitúció fellegvára volt, és mint a világ szinte minden pontján, itt is lehet pénzért kufircolni. Rendkívül elegáns szállodánkban kollégánk 400 dolláros ajánlatot kapott egy rámenős hölgytől, aki az árat azzal magyarázta, hogy ez bizony Sanghaj.

Cartier és Patek Philippe

És tényleg! Míg Kína legnagyobb részén koldusszegények az emberek; itt aztán van pénz rogyásig. Több Cartier óraüzletbe is belebotlottunk, a Patek Philippe koloniális villaépületben működő lerakatából épp egy Rolls-Royce Phantomot láttunk kihajtani. A nagy sugárutakon bőven futnak E-osztályos Mercedesek, láttunk Lamborghini Gallardót és a rendőrségnek tényleg vannak 530 Li BMW-i az előző szériából.

Tegnap Papp Tiborral, totalcaros kollégámmal voltunk kipróbálni egy ősi Santana taxit és amikor kiszálltunk, kevéssé elegáns sápadtarcúként is megtaláltak bennünket a masszázsszolgáltatást kínáló hölgyek és urak.

Masszázs, négyezer alatt

Kínán belül még Sanghajban is kevesen tudnak angolul, pedig ez az ország egyik legnyitottabb, leginkább nemzetközi pontja, de a nyelvi nehézségeket is át lehet hidalni okostelefonnal. A srác kínaiul bekörmölt mondatait online fordítóprogrammal mutogatta nekünk angolul, de a szolgáltatás áráról külföldiül is képes volt alkudni.

Egy masszázs ára 200 yüanról, nagyjából 7000 forintról indult a bjutiful görlöknél, a fiatalember utolsó ajánlata 100 pénz volt. Kölcsönös rokonszenv esetén a szolgáltatáscsomagba más is belefér a masszázson felül, a megfelelő összegért.

Kommentek

Chevy Camaro ZL1 1LE: csak véletlenül kap rendszámot

Egyedi komponensekkel és hangolással tette versenypálya-kompatibilissé a Camaro eleve legsportosabb kivitelét a Chevrolet.

Minden második autós kártérítést kap

500 millió forintból javítják ezekben a hetekben a kátyúkat országszerte, de a Magyar Közút szerint az általuk használt anyag csak ideig-óráig jó, a tartóssága változó. Akinek megsérült az autója, jelentkezzen, jár a pénz.

Megjött az utolsó új Forma-1-es

Az új modellhez új szín is jár: a Toro Rosso által leleplezett STR12-est nem lehet majd összekeverni az elődeivel.

F1: Szürke gyilkost mutatott be az amerikai csapat

A mezőnyből utolsó előttiként bemutatkozott az amerikai Haas-csapat új autója is, a VF-17-es.

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

F1: Itt a (bal)szerencsés új Red Bull – videó

A Red Bull Racing-csapat vasárnap 13 óra 13 perckor leleplezte 2017-es Forma-1-es autóját, az RB13-ast. Tesznek a babonákra.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

F1: Pályán a McLaren és a Renault

Barcelonában a McLaren-Honda és a Renault is pályára küldte új Forma-1-es autóját.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.