RX-8

2013. január 2. 07:00

Értelmetlen, de menő átalakítás RX-8-alapon

Az RX-8-as Wankel-Mazda fölös ajtajait behegesztette, lemezeit lamborghinisre szabta egy szingapúri tuner. Egyelőre nem tudunk részleteket, adatokat a kocsiról, de az ütős képek már bejárták az internetet.

2011. július 8. 09:30

Vezettük: Mazda RX8

Nem lehet benne aludni, képtelen átmenni egy csoffadt, húszcentis vízmosáson, és nem fér bele öt ember hátizsákokkal, és a hegymászáshoz nélkülözhetetlen vasanyaggal. Mégis akarok egy RX8-ast

2009. július 27. 11:10

Európában a frissebb RX-8

Ősszel Európában is bemutatkozik a Mazda RX-8 felújított változata. Leginkább a külsőt és a belső teret érintik a változások, de módosítottak a hajtásláncon és a felszereltségen is.

2008. október 17. 14:00

Hidrogénautó Európában

Norvégiában forgalomba helyezték az első hidrogénhajtású RX-8-as modellt. A sportkocsi képes normál benzinnel is üzemelni.

2008. január 15. 10:00

Megújult a Mazda sportkocsija

Viszonylag hosszú idő után megújul a Mazda különc sportkocsija. A wankel-motoros RX-8 új külseje mögött megújult műszaki tartalom rejtőzik.

2006. augusztus 27. 08:00

Gondban a Mazda

Wankel-motoros sportautója visszahívásáról döntött nemrég a Mazda vezetősége. A probléma ingyenes kijavítása rengeteg pénzébe kerülhet a cégnek.

2006. augusztus 24. 12:00

Benzin helyett itt a hidrogén

A megfelelő infrastruktúra kiépítése után a Mazda néhány éven belül képes lenne megkezdeni a hidrogénhajtású autók sorozatgyártását.

2006. július 8. 09:00

Taguchival jutalmazták a Mazdát

A Mazda nyerte el először a Japán Minőségellenőrző Társaság Taguchi-díját. Tíz év alatt eddig senki nem felelt meg a szigorú követelményeknek.

2004. március 29. 06:55

Teszt: Mazda RX-8 – Száguldás 1308 köbcentivel

Legtöbben meredt szemekkel bámulnak rám, mikor elárulom, hogy 1308 köbcentis és forgódugattyús az RX-8-as. Sokaknak nem is dereng Felix Wankel találmánya.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

F1: Ilyen, amikor Verstappen nagyon hülyén néz ki

A Red Bullnál Mikulás-napi rendezvény volt december 6-án, Max Verstappennek sikerült hülyét csinálnia magából.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.