C-Zero

2012. február 20. 11:00

Villanyautóval a Föld körül

Nem akármire vállalkozott két mérnök, villanyautóval kerülik meg a Földet. A Citroën C-Zero hatótávolsága egyetlen feltöltéssel 130 km.

2011. december 7. 15:25

Villanyautókat vett az áramszolgáltató

Népszerűsíteni akarja a villanyautózást az E.ON, ezért saját flottájába is vásárol elektromos autókat. Az első három C-Zero már meg is érkezett.

2011. június 16. 16:00

Csoportkép elektromos kisautókkal

A Peugeot, a Citroën és a Mitsubishi villanyautója, magyar rendszámmal, egy képen. Melyik a szebb?

2011. június 7. 13:00

Száztíz kilométer egy tank villannyal

A Citroen új villanyautója akkor is nagyszerű, gyors, praktikus, csendes és füstmentes, ha valójában nem is a Citroené.

2011. február 23. 11:00

Nehezen bírta a töréstesztet a rázós Citroën

Először tört össze elektromos autókat a független Euro NCAP, rögtön elsőre komoly kritikát fogalmazott meg a szervezet. A Citroën C-Zero négy csillagra azért jó volt.

2010. április 27. 06:00

Az első autószerű elektromos autó

A Mitsubishi évek óta kampányol vele, a Peugeot is eladta már sajátjaként, Magyarországon mégis Citroën emblémával találkozhattunk vele először. Hogy mivel? Hát az első igazán autószerű elektromos autóval.

2009. november 10. 14:00

Itt a Citroën elektromos autója – videó

Elektromos autót dob piacra a Citroën. A jövőre érkező négyszemélyes kisautó 130 km/órás sebességre képes.

Kiderült, hogyan úszható meg az 50 ezres bírság

Lehet egy módja annak, hogyan kerülhető el a közterület-felügyelők által kiszabott 50 ezres bírságok kifizetése.

Durva rekord a magyar autópályákon

Az előző évhez képest 2016-ban jelentősen nőtt a bliccelő autósok ellen indított pótdíjas eljárások száma Magyarországon.

BMW M8: új legenda születik

Az 5-ös és 7-es szériákkal közös padlólemezre épül a leendő BMW 8-as szuperkupé. Már az M-verzióját tesztelik.

Elektromos terepkupét fejleszt a Škoda

305 lóerős, összkerékhajtású hajtáslánc, 500 kilométeres hatótávolság: a Škoda Vision E magas szinten indítja a cég elektromos offenzíváját.

Nézd meg, hogy kell helyesen használni a körforgalmat

Remek kis animáció demonstrálja, hogyan is kell használni a többsávos körforgalmat.

F1: Dokumentumfilm-sorozatban égeti magát a McLaren

Rosszabbkor nem is készülhetne film a csapat és a versenyzők színfalak mögötti munkájáról, de a McLaren és az Amazon idén mégis erre készül.

Titkok az új Suzukiról

Stratégiát váltott a Suzuki: míg a kifutó Swift formaterve alig tér el elődjétől, az új jóval kevésbé hasonlít rájuk. A design részleteiről a főtervezőt kérdeztük.

F1: Wehrlein dicséretet, és nem kritikát érdemel

A Sauber csapatfőnöke, Monisha Kaltenborn keményen kritizálta azokat, akik kritikát fogalmaztak meg az Ausztrál Nagydíjtól visszalépett Pascal Wehrleinnal szemben.

A főnök még több Verstappent akar az F1-be

A Forma-1 motorsportért felelős igazgatója, Ross Brawn arról álmodik, hogy a közeljövőben még több Max Verstappen versenyez majd a sorozatban.

Élesben veti be elektromos haszonjárműveit a Mercedes

Bár még nincs sorozatgyártásra alkalmas elektromos változat a Vitóból és a Sprinterből, mégis élesben tesztelhetik őket a következő években.

F1: Ha gyors a Ferrari, Vettel marad

A Ferrarinak akkor van a legnagyobb esélye a Sebastian Vettellel való szerződéshosszabbításra, ha gyors autót adnak alá. De mi lesz Räikkönennel a felpörgött Vettel mellett?

F1: A kis Schumacher is világbajnok lenne

Michael Schumacher fia, Mick édesapját tekinti a bálványának, így ő is szertne a Forma-1-es világbajnoki címig jutni.

F1-es motorértekezletre megy az Audi

Német sajtóértesülés szerint a jelenlegi motorgyártók mellett a Volkswagen-csoport egyik képviselője is ott lesz a Forma-1-es erőforrások jövőjét illető pénteki megbeszélésen.

Egykori KGB-s autót 4,5 millióért? Valaki?

A V8-as Tatra egy KGB-s változata került fel nemrég az eBay-re, amire most bárki licitálhat.

Nagyon jó hír jött az uniós közlekedési balesetekről

Kétéves stagnálás után tavaly ismét csökkent a halálos közúti balesetek száma az Európai Unióban.

Alonso: Nincs több kávészünet!

Fernando Alonso szerint belülről egészen nagy a különbség a korábbi és a 2017-esautók között, a kanyarsebesség elképesztő. Még a McLarenben is.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.