2008

2017. január 17. 16:15

Hol kapni még új autót szívómotorral?

Mind több márka törli a turbómentes motorokat, mert az EU-szabványos fogyasztásmérés a feltöltött motoroknak kedvez. A 2008-hoz azonban atmoszférikus háromhengerest is választhatnak az óvatosabbak.

2016. október 12. 06:00

Nem frissebb, inkább komolyabb lett a Peugeot 2008

Jó ár-érték arányú, takarékos és erős kis dízel crossover, immár markánsabb pofával. Vigye, akinek tetszik!

2016. június 26. 06:00

Karomnyomok a tetőn – itt a friss Peugeot 2008

A frissítés alig több egy leporolásnál. De vigyázni is kell, hogy nyúl az ember (autógyártó) egy nagyon fontos szegmensben jól szereplő modellhez, életciklusa derekán.

2016. május 20. 19:00

Peugeot 2008: terepjárósabb, mégsem fogyaszt többet

Terepjárósabbá vált a modellfrissítéssel a Peugeot a 2008 és lejjebb ment a fogyasztása. Kár, hogy az új GT Line nem jut el Magyarországra.

2016. február 19. 08:00

Megkomolyodott a Peugeot játékos városi autója

Harcias ábrázattal, okostelefon-integrációval és átdolgozott hajtáslánc-kínálattal folytatja pályafutását a Peugeot városi szabadidőjárműve.

2014. április 15. 13:00

Peugeot 2008 DKR: fenevad a Dakarra

A Peugeot bemutatta azt az versenyautót, amellyel Carlos Sainz és Cyril Despres jövőre ismét visszakormányozza a márkát a világ legismertebb terepralijára.

2014. január 5. 06:00

Lelkes, francia amatőr

Többet mutat a Peugeot 2008, mint ami valójában, de talán ez is elég ahhoz, hogy megvegyük városi terepjáró címszó alatt.

2013. október 30. 19:00

Fivére tollaival ékeskedik

Mivel a 2008 szerkezetileg csaknem teljesen megegyezik a 208-assal, az EuroNCAP összenézte a két jármű eredményeit, és azok számos vizsgálati típusban azonosnak bizonyultak. Azoknál a teszteknél, ahol a vizsgálati feltételek nem változtak jelentősen 2012 óta, átvették a 208 eredményeit. Ahol a változások számottevők voltak, teljes körű teszteknek vetették alá a 2008-ast.

2013. július 12. 15:00

Hogy lehet ilyen jó ennyi hibával?

Nagyon könnyű lenne gyűlölni a sok kis elcseszés miatt, de nem megy. Szép, kellemes, szerethető autó marad így is.

2013. június 8. 08:00

Nemcsak városi cicáknak: Peugeot 2008

A Peugeot sem maradhat ki a legújabb őrületből, ők is elhozták nekünk saját szubkompakt crossoverüket. A 2008-as csinos, szellemes, jól nevelt, így sokan fogják szeretni.

Morbid: El akarták lopni a Ferrari-alapító maradványait

Az olasz rendőrség kedden közölte, hogy sikerült meghiúsítaniuk a néhai Ferrari-alapító, Enzo Ferrari földi maradványainak ellopását. Váltságdíjra utaztak a reménybeli sírrablók.

Nagy lebukás, tényleg sok a magyar gyorshajtó

A vezetési hibák 36 százaléka gyorshajtásból fakad, de toplistás a hirtelen fékezés és a motor túlpörgetése is.

Jön a 30-as korlátozás lakott területeken?

Violeta Bulc, az Európai Unió közlekedésért felelős biztosa szerint érdemes lenne szigorúbban korlátozni a sebességet lakott területen.

Harmadik üléssort kap a Honda CR-V

Az új generációs Honda CR-V fedélzetén mostantól akár heten is utazhatnak. Egyetlen bökkenő van csupán: a sokszemélyes verziót csupán egy piacon forgalmazzák.

Miért csökkentették 70-re a tempót a reptéri úton?

Pár hónapja felvetettük a Budapest Közútnál, hogy tán újra kéne gondolni a repülőtéri gyorsút forgalmi rendjét. És, Isten irgalmazzon lelkünknek, újra is gondolták!

F1: A Merci-főnökön röhög az egész internet

Toto Wolff beindította a mémgyárakat az Ausztrál Nagydíjon bemutatott asztalcsapkodásával.

Videó: Ilyen közel voltak a nézők Vettel Ferrarijához

Sebastian Vettel melbourne-i fedélzeti kamerás felvételéből látszik igazán, mennyire veszélyes volt, hogy a nézők már a levezető körön a pályára rohantak.

F1: Lewis Hamilton önéletrajzi filmet tervez

Nem lát megfelelő színészt, ezért önmagát alakítaná.

F1: Bahreinben dől el, mi is van az előzésekkel

A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner szerint meg kell várni a Bahreini Nagydíjat az előzésekkel kapcsolatos végleges elemzésekhez.

F1: Vérfürdő készül a középmezőnyben

Az első három csapat kiléte világos, de a best of the rest pozíciójáért 2017-ben öldöklő csata folyhat a Forma-1-es középmezőnyben. Ki van előrébb, ki bírja tovább a fejlesztési versenyt?

Tarlós téved – visszaszólt a bírságoló közteres

Több ponton vitatja a főpolgármester állításait az autósokat személyenként akár tucatnyi 50 ezres bírsággal nyakon öntő közteresek főnöke.  Tarlós szerint ne fizessenek, az ügyvéd szerint ez butaság.

F1: Nem a trükkös futómű csinálta ki a Red Bullt

A Red Bull szerint a felfüggesztésekre vonatkozó új szabályoknak nincs közük ahhoz, hogy a csapat a Ferrari és a Mercedes mögé szorult az Ausztrál Nagydíjon.

F1: Ő lesz Räikkönen utódja?

A Ferrari korábbi csapatfőnöke szerint megvan, kire cserélhetné a veterán Kimi Räikkönent a Ferrari 2018-ban.

Használt hibrid buszokat vásárol a főváros

Újra visszatérhetnek a hibrid buszok Budapestre, igaz, ezek használtak lesznek és csak szóló kivitelűek.

F1: Alonso még öt évig maradhat?

A McLaren-Honda jelenlegi versenyképessége mellett az sem lenne meglepő, ha Fernando Alonso féltávnál kiszállna, de a wokingi csapat főnöke azt reméli, sokáig marad még a kétszeres bajnok spanyol.

Lauda: Bottas máris bizonyított

A Mercedes-csapat elnöke az Ausztrál Nagydíj után úgy látja, hogy jól választottak Valtteri Bottasszal, a finn elődje, Nico Rosberg szintjén van.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.